ZenePince

ZenePince

Three Days Grace - Life Starts Now

2016. október 04. - Ryde_Laci

2009-et írunk. A banda dolgozik a folytatáson. Összeállításában nem változott semmi, de valami mégis más. Hangzásban ugyanis megváltozott a banda. Kicsit talán mintha nyersebb lenne, zúzósabb.

Elife_starts_now.jpgzt az albumot többször is meghallgattam, mire eljutottam oda, hogy leüljek és le írjam, miért olyan jó! Nem tudom mennyi embernek kell bemutatnom az albumot vagy az album legismertebb dalait. Nekem ez az új energikusabb kicsit más irányzat nagyon megtetszett. Az album egyébként itt nem áll meg, ugyanis lírikusabb dalokat is szolgáltat hasonlóan jó minőségben! Szerintem megtaláltam, a kedvenc Three Days Grace albumom... Kiemelendők:

3dg_adam.jpgBreak - Nem tudtam, hogy ezt vagy a Bitter Taste-et emeljem ki, végül ez előbbi mellett döntöttem, mert szimplán közelebb áll hozzám. Egyébként mind a kettő fantasztikus és az új árnyalatot remekül reprezentálja. Adam hangja pedig talán ez egyik legsokszínűbb ebben a két dalban. Mondani való szintjén is nagyon is rendben vannak, érdemes a sorokba bele olvasni... Gondolom nem kell mondanom, hogy elég erősen ajánlott meghallgatni!

The Good Life - Kicsit mint ha slágeres lenne a refrén. Nem is tudom, de valahogy nekem a dal ezzel együtt is nagyon tetszik. Egyediségével kiemelkedő és egy szórakoztató dal. A robot effektek külön érdekesek, engem speciel nem zavartak.

life_start_now_art.jpgBully - Egy borzasztó érdekes témát próbál meg itt feldolgozni a banda. Ez a gyermek és tinédzser kori terrorizálások és kihatásai. A dallal csak az a baj, hogy túl egyszerűen kezeli a dolgot és nem érdekes. Annyi más banda, annyival jobban foglalkozott már ezzel korábban és azóta. Nem hiányzott ez ide. Nem az album legrosszabbja a dal, de sajnos egy félre sikerült darab

Goin Down - Csak én hallok KoRn ihletet alap ügyileg? Ami persze nem baj, hogy hasonlít az alap, ettől se rosszabb se jobb nem lesz, csak érdekes. Egyébként egy kifejezetten jó és önismétlésképpen: egyedi dal. Nem sok ehhez hasonló Three Days Grace dal van (egy se), érdemes tenni vele egy próbát.

Minden dal kicsit más. Albumon összegészében eltér a banda korábbi munkáitól és az albumon belül a dalok egyesével is lehengerlő kreativitást és sokszínűséget tanúsítanak. Kíváncsi lennék, hogy ez első két album szerelmesei, hogyan fogadták a tónus váltást, szerintem kifejezetten jót tett, az album eladásai pedig ellenem beszélnek. Azt hogy kinek van igaza a számok igazolják...

Basement Score: 80%

A bejegyzés trackback címe:

https://zenepince.blog.hu/api/trackback/id/tr2211760689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása