ZenePince

ZenePince

2 évesek lettünk a napokban!

2017. augusztus 18. - TorCher

12400698_148314805539429_1878564111960894591_n.pngKét éve, augusztus 15-én került ki az első cikk blogunkra, a ZenePincére. Ezt megünnepelve mi, a szerkesztők összeszedtük gondolatainkat, pontosan mit is jelent nekünk ez az egész, mi változott tavalyhoz képest és ehhez hasonlók...

Torcher
Tavaly augusztus óta én összesen 6 cikket publikáltam, és hogy teljesen őszinte legyek ennek sok más mellet az oka leginkább a tanácstalanság. Jelenleg egy nagyjából 100 tagú listám van előadókkal zsúfolva, és a napokban beleszeretnék fogni valamelyikbe, de fogalmam sincs melyikbe. Két döntő faktor játszik szerepet a döntésben: mit van kedvem hallgatni hosszútávon, minek érzem úgy, hogy helye lenne a blogon. Emellett pedig még úgy is, hogy sokáig ülök egy-két cikken, esetenként még így sem vagyok megelégedve a végeredménnyel.

Rendkívüli módon azon vagyok egyébként, hogy ez változzon (mármint az aktivitásom), és RapidPince rovatunkhoz is nem kevés alany van a megszokott cikkek mellé. Kicsit keserédes is ez a szülinap számomra, mert látom mennyire nem sokat csináltam ebben a 365 napban.

Viszont mindezek ellenére nagy örömmel tölt el a blog puszta létezése. A zene átszövi a mindennapjaim, és az maga a varázslat, hogy részletekbe menően fel tudom hányni a gondolataim egy felületre. Köszönöm mindeninek ezt a második évet, még legalább ennyi ideig fogunk működni, tegyen még tönkre akárhányszor is a Royal Blood. Boldog születésnapot nekünk!

FrozenFjord
Tisztelt/Kedves/Nagyrabecsült/IMÁDOTT Olvasóink! Nem tudom, milyen jogon próbálok pohárköszöntőt mondani egy olyan blog második születésnapján, aminek csak fél éve vagyok tagja, és amihez eddig négy teljes cikket tettem hozzá, de felszólítást kaptam rá, és amúgy is terveztem valamit nektek, és a szerkesztőpajtiknak ezen alkalomból, ami sajnos borjas teendőim mellett elmaradt - azonban néhány sortól még az én fáradt, vén ujjaim sem törnek le. Szeretném elmondani, mit jelent nekem ez az oldal, csak nem igazán tudom értelmes mondatokba tuszkolni azt a "jelentést". Egyrészt rendkívül fárasztó, mikor már nem érzed a Múzsa csókját a homlokodon, de te akkor is írni akarsz, mert Laci mérges, hogy csak Ő ír, és be akarod bizonyítani, hogy neked is legalább 5%-ban annyira fontos az egész, mint annak a nemisértemhonnanafaxombólvanennyiidejeblogolni embernek.

Másrészt a mai napig tudom magam azon hergelni, hogy egyszerűen lehetetlen dolog kezelni a beviteli felületet telefonról...szerintem a következő MRI-men tuti ki fogják mutatni az agyhugykövemet, az ziher!
Viszont mindezek elhanyagolhatók ahhoz képest a rengeteg pozitívumhoz képest, amit nyújt nekem...régi kedvenceim válnak újra elevenné előttem, vagy éppen újonnan megszeretett bandák kerülnek a rivaldafénybe, és a fülembe az AKG-ből. Érzem, hogy nincs más dolgom, mint hogy leírjam ezekről a véleményemet, hisz ezzel is hozzá tehetek egy kis pluszt annak a néhány Olvasónak a mindennapjaihoz, és érzem, hogy a Szerkesztőségben is várják, hogy igényes írásokat tárjak eléjük a véleményemről, amit nem másról fogalmazok meg, mint a ZENÉRŐL. Íme minden kiindulópontja: ZENE. Ennek a négy srácnak, aki valamilyen módon ezt az egész virtuális gondolatuniverzumot építi, nincs más építőeleme a munkához, mint a hangok kozmikus pora: legyen az egy megismételhetetlen szóló, egy bokorba szarós folk black vokál, a legdurvább, legelszállósabb atmoszféra, vagy akár a talaj botokkal való csapkodása.
Valamilyen szinten mindannyian zenésznek érezzük magunkat, tehát a hitetleneknek akár azt is mondhatnánk, jogosan nyúlunk sokszor nehezen elemezhető zenekarokhoz...azonban ott baj van, ha valaki azt keresi cikkeinkben, vajon tényleg nekünk kéne ezt csinálnunk. Nem érdemes ilyen mély gondolatokat táplálni a cikkeink olvasásával: az egész a saját véleményünk leírásáról szól - a szólásszabadság jegyében -, s arról, hogy esetlegesen azzal kedvet teremtsünk másoknak az adott zenei projekt felkeresésére.
Ez az, ami hajtja a blog három fogaskerekét két éve, és ez az, ami beékelt még egy hasonló darabot a többi közé fél évvel ezelőtt.
Reméljük, érzékelitek, hogy ez a mocskos Pince továbbra is működik, és a lebontott hangszigetelés helyén kiszivárog hangunk Hozzátok, akik ötödik, hatodik, hetedik, sokadik kerékként éltetitek.
Boldog Születésnapot Nektek, és nem utolsó sorban magunknak!
Laci, főszerkesztőnk pedig jelenleg internet nélkül van sajnos, de megkért, hogy annyit továbbítsak: Messze még a vége...

A bejegyzés trackback címe:

https://zenepince.blog.hu/api/trackback/id/tr6712761552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása