ZenePince

ZenePince

Disturbed - Belive

2015. augusztus 25. - Ryde_Laci

Na most én gondba voltam ezzel az albummal. Kétségtelenül remek ezt az elején szeretném leszögezni. Viszont az is biztos hogy más jellegű mint az előző... kifejtem

belive.jpgA hangszín játék ugyan úgy megvan, viszont hangulatában és témájában fejest ugrottak a mély vízbe. De milyen fejest? Szaltókkal tarkított fejest. Ezt úgy értem hogy az új album hangulatában egy sokkal érzelemközpontibb és mélyebb/lassabb mint a korábbi. És ezt egészíti ki a szöveg így remek atmoszférát teremtve a lemeznek. A dalok az emberi hit és az önértékelés kérdéseit feszegeti és hasonlókat. Valamint a számítógépes effekteből is jóval kevesebb van, ami szintén csak a kis világot építi ahová az album repít minket.

Aki nem tudja elképzelni milyen is lehet ez az album annak szerintem elég ha meghallgatja a cím adó track-et a Belive-et, hiszen szerintem remekül átadja azt a hangulatot amit az egész korong képvisel. A számok ismét elég hasonlóak, de nem elkülöníthetőek. Ez alól kivétel az albumot záró "Darkness". Ez a dal valami egészen elképesztő. Ilyen nagyon lassú, nagyon lyrical meg nagyon hangulatos és nyomasztó. De tudjátok mit? Hallgassátok meg: Katt ide!

És akkor mi volt a bajom az egésszel? Nem is igazán baj, csak egy kis magán dolog, hogy nem ezt vártam. Én egy az előzőhöz hasonló zúzást vártam, ennek ellenére a maga műfajába és mint Disturbed is figyelemre méltó. De tényleg az hogy magukhoz képest egy eltérő stílusban adtak ki lemezt ilyen minőségbe ráadásul, teszi figyelemre méltóvá az albumot. És habár a lassú lírikus rock nem az én műfajom, biztosan megvan a maga közönsége. Viszont a Liberate-et még lejátszom egy párszor mielőtt tovább mennék...

Basement Score: 76%

A bejegyzés trackback címe:

https://zenepince.blog.hu/api/trackback/id/tr497734488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása