ZenePince

ZenePince

Bullet for My Valentine - The Poison

2015. szeptember 19. - Ryde_Laci

A Bullet for My Valentine egy 1998-ban alakult Wales-i metalcore banda. Kezdeti tagok:
Matthew Tuck - ének, ritmusgitár
Michael Paget - gitár
Nick Crandle - basszus gitár
Michael Thomas - dob

jeff_killed_john.jpgA banda kezdetekben Jeff killed John néven futott és Metallica, Nirvana számokat dolgozott át. Azonba első stúdió albumuk előtt 2003-ban a Basszus gitáros kilépett, így került a képbe Janson James (mint Basszus gitáros), valamint ekkor keresztelődtek át Bullet for My Valentine-ra. És 2006-ban meg is jelentetik első nagy lemezük a The Poison-t.

Én félve ültem le végig hallgatni az albumot. Mindenre felkészülve indítottam el, amikor is egy meglepő instrumentális számmal indít, az Intro-val. Ami egyébként azért is mókás, ugyanis a következőkben zúzós számok jönnek... akkor nem értem, miért kellett egy lassú melankólikus kezdés? Az elkövetkezőkben 2 típusú dalt hallhatunk, majd:

the_poison.jpgDalok egyik típusa az egyforma track-ek. Ezekre az újabban Slayer-re is jellmező gyors, de unalmas dob, meg a se füle, se farka gitár szólók és az az ordítás jellemző, ami nekem a legkevésbé tetszik. Erre példa a második dal: Her Voice Resides, vagy a 4 Worlds illetve a későbbiekben ilyen a The Poison meg a Seven Days.

A másik kategóriába azok a dalok tartoznak amikben bármi féle különleges dolgot találtam, amik tök jó számok lehettek volna. Ilyenre sikerült az All These Things I Hate, csak a refrén elé be kellett erőszakolni az ordítást... de a Hit the Floor-t is ide sorolom, ami alapból egy egészen jó zene lett, csak a refrén végén, megint az a rohadt ordítás... És akkor ott van egy dal ilyen címmel: My Fist, Your Mouth, Her Scars, ahol egy más fajta screaming-gel próbálkozik, de csak nem sikerül... Vagy a Room 409, ami az elején igyekszik elhitetni veled, hogy ez most más lesz, és mégsem lett az! Említésre méltó még az indokolatlanul hosszú és repetitív The End, ahol minden van, Instrumentál, nem rossz verse-k, egy fura refrén, meg gitár szóló... Amit még említenem kell az a Tears Don't Fall, és nem csak mert a YouTube-on ez a legtöbbet megnyitott videó. Bár, nem tudom, más érdeme nem igazán van. Ennek is vannak kiemelkedő részei, de alacsony pontjai is.

 A bandának egy érdeme még van. A Cover Art-ok nekem egészen tetszenek, meg valljuk be a szövegekben is vannak érdekes részek.... De ezek a borítok:

montage.jpg

Minden össze vetve, nekem csalódás volt. Megvan a közönsége én ezt tudom, és majd talán legközelebb engem is meggyőz. De addig ez csak...

5/2 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenepince.blog.hu/api/trackback/id/tr697784978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása