ZenePince

ZenePince

Disturbed - Ten Thousand Fists

2015. augusztus 31. - Ryde_Laci

Oké! Meg van még mit mondtam a Belive-nél? Hogy mit vártam? Hát meg is kaptam! Jöjjön a Ten Thousand Fists...

ten_thousand_fists.jpgA szövegek ismét sokatmondóak, de a hangulat sokkal Disturbedesebb.
Pergő dobok, király gitár szólók (pl: Forgiven). Itt már tényleg benne van az a fajta stílus amit, én azt gondolom, hogy egy nu-metálnak illene hozni. És ez nem minden. Változatosak a dalok is. Mennyire? Éppen eléggé ahhoz hogy össze álljon egy egésszé és magában is száz százalékosan élvezhető (sőt...).

De mégis milyen dalok?
-A Ten Thousand Fists a maga ütős kezdésével,
-az I'm Alive a sajátos kis hangulatával (és mégsem lóg ki, max egy kicsit),
-a Overboundened narrációjával, hosszával, és összetettségével
-a Decadance elképesztően érthetetlen refrénjével,
-a Sacred Lie hörgős izéjével(?).
-vagy itt a Land of Confusion feldolgozása
-valamint a már korábban említett szólók!

land_of_confusion.jpgTovábbá én szükségét érzem annak hogy kiemeljem, hogy vissza tért az első albumon fellelhető sajátos hang! Tudod Az a hang. Nem tudom ti hogy vagytok vele, én imádom!

Egyszerűen süt az egészről a munka, az élvezet és már a profi hozzáállás.
Az egész egy remek album, minden számával együtt.

Basement Score: 90%

A bejegyzés trackback címe:

https://zenepince.blog.hu/api/trackback/id/tr967738224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása