ZenePince

ZenePince

Skillet - Skillet

2016. július 22. - Ryde_Laci

skillet_96.jpgMost egy igen érdekes dolgot próbálok megkísérelni. Egy népszerű banda nem sokára új albumot fog kidobni és én megpróbálom addig feldolgozni a diszkográfiát, hogy napra készen tudjak nyilatkozni az új albumról. Hogy melyik bandáról beszélek? Hát a Skillet (rájöttem, hogy teljesen felesleges érdekfeszítő felvezetőt írni, mert a cím poén gyilkos, főleg, hogy most az album címe a banda neve is).

A Skillet egy Amerikai rock banda (Tennesseeből). Két taggal indultak neki a nagyvilágnak, ma azonban már négyen űzik a bizniszt. 1996os alakulás résztvevői: John Cooper a Skillet hangja, plusz basszusosa és billentyűse; Ken Steorts szóló és ritmus gitáros. Későbbi útjaik során csatlakozott Trey McClurkin aki dobon játszik. Az alakulások évének őszén ki is adták első albumukat. Lássuk ezt:

skillet_cover.jpgAz album nincs negyven perc és mindösszesen tíz dalt foglal magába. Műfajilag: soft rock, akusztikus rock. Ami érdekes lehet még, hogy a dalok főleg vallásos témákat dolgoznak fel. Lehetne beszélni mondani valóról, hangzásról, kreativitásról, de én nem fogom húzni az időt! Amúgy a maga kis minimalista módján egészen jó a borító. Mármint az a serpenyő meg a nyíl. Jó ennyi! Eddig bírtam!

EZ AZ ALBUM KATASZTRÓFA!

Basement Score: 0%

Rendben.... folytatom...

NEM! Hallgasd meg az első szám első egy percét. Nyugi az egész album ilyen! Akkor a probléma az albummal. Nem kell magyarázni mindenkinek feltűnik, de én azért vagyok itt, hogy magyarázzam, szóval így jártatok!

A lassú alapokkal általában nincs probléma. Amivel viszont komoly van, az az énekes nyávogása. Hallójárati problémákat okoz. De én meghallgattam... az egészet. Az amit itt ének címen eladnak rettenetes. Miért nem mutatta meg nekik senki az Autotune-t???? Meg a másik hibája (ha ez nem lenne elég), hogy mindenféle egyediséget vagy stílust nélkülöz. Minden szám unalmas és erőltetett rosszul el sült próbálkozásokkal van tele, amik bár meg sem történtek volna.

Ha mindenképpen ki kell emeljek számokat, azt csak úgy tudom meg tenni, hogy az alapból hallgathatatlan rossz, dalokból a legrosszabbakat: I Can és a Safe with You.

Én ennyit tudtam megtenni, sajnálom!

Basement Score: 10%¹

¹Valójában, ha a Basement Score szabályait veszem akkor is a legrosszabb értékelés 10% lehet, mert egytől tízig szól a pontozás.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenepince.blog.hu/api/trackback/id/tr458903870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása